Stories
Profile
Mates
♥Zaty's Story♥

The Maker

A Cute Girl Made This
Copyright ♥Zaty's Story♥© 21 December 2012
Best view in Google Chrome
.




Friday, 23 March 2012 | 15:19 | 2 Love(s) ♥




hey hey , yeahh esok cuti . saya suka !! tapi esok saya kene pergi sch , ade kem oke . lagi saya suke .! muahaha . da lame ta pergi kem *cehpadahalbarujewtahunlepaspergi ^^ okeyh , saya memang macam niyh , so watlek watpeace :) haha .

okeyh , minggu niyh banyak giler yang berlaku ~ tapi tade lah banyak sangat . hewhew  . 
hari isnin (19.03.12) , Danish meninggal .. semua F4 terkejut giler ta sangke yang dye pergi dulu . dye ecxident . langgar lari . kesian dye . meninggal kat tempat kejadian . sedihh :'( hmm , oke , walaupun zaty ta rapat dengan dye , tapi kitorang kawan , dye kenal zaty , zaty kenal dye . tapi ape-ape pown , semoga rohnya tenang di sane . amin .

oke , minggu ni jugak zaty dapat result . ehem , bukan SPM okeyh ~ SPM tahun depan :) zaty dapat result ujian bulanan 1 . huhu . study pown main-main , so, result pown main-main jugak lah kan ? haha XD 
ini result saye :-
BM - 77 A-
BI - 76 A-
MATH - 83 A
PAI - 70 B+
SEJ - 75 A-
BIO - 51 C
CHEMIST - 56 C
PHYSICS - 54 C
ADDMATH - 33 E

wow ~ teruk kowt result saye . hmpp . sedih k sedih . ade failed pulak tuh , haiyoo ~ target chemist yang failed , tengok-tengok addmath , perghh . sabar k sabar . hmm , mid year ade lagi . perghh . mesty lagi susahh . arghh . help me :(

then miggu niyh jugak lahh zaty kene bahan dengan kawan2 yang 1 kelas dengan zaty . haihh , sabar jew lah . ain lah niyh , memandai jew panggil zaty barbie muslimah . tah pape n tade kaitan --' habis sume kawan yg lain panggil zaty tuh . tapi yang rapat jew lah :) saya sayang mereka <3 sangat-sangat :*

okeyh la , sampai sini jew k post zaty kali niyh . bosan rite ? kesah , haha :D bubyee . :) smile bebeyhh ~ :D

* * esok and ahad saya nak pergi kem pengakap dekat smk bandar sungai buaya :) saya jadi helper saje . huhu . saya menhilang lagi ^^ take care yeah evelibadi :D saye akan berdating dengan ummi and hanis harisya dekat sane . wink-2 . niyh yang best niyh . haha XD okeyh la bro , chaww . :)