Stories
Profile
Mates
♥Zaty's Story♥

The Maker

A Cute Girl Made This
Copyright ♥Zaty's Story♥© 21 December 2012
Best view in Google Chrome
.



You are the one :)

Wednesday, 24 October 2012 | 17:27 | 1 Love(s) ♥

kita dah kawan 2 tahun . time tu kita satu kelas . kita tak rapat lagi time tuh . awal form 3 baru kita rapat sampai lah sekarang . dulu masing-masing ada kawan baik sendiri . sekarang pun sama . tapi sekarang kita lagi rapat dari tahun-tahun yang lepas . ke mana-mana pun mesti nak berdua . hoho yes , saya selesa dengan awak .  walaupun awak suka 'merepek' 'kuat membebel' haha tak kisah dah semua tuh . sebab dah terbiasa .

kita rapat pun disebabkan pengakap . saya yang tarik masuk pengakap . sebab saya tak ada kawan kalau nak pergi kem . so awak je lah yang jadi mangsa untuk temankan saya . heee banyak kan kenangan kita masa dekat kem ? rindu tak rindu tak . haha yang pasti masa awak jalan sorang-sorang masa dekat putrajaya tahun ni kenangan yang paling best bagi awak :P

awak satu-satunya kawan yang pernah tidur dekat rumah saya . haha member-member lain tak  pernah lagi tidur dekat rumah saya . haha best best best dapat lepak sama-sama . bila lagi awak nak tidur kat rumah saya ? hee lepas exam taw taw . time kita nak pergi kuala selangor nanti :D

awak suka hantar text yang panjang-panjang gila nak mati . haha biasa lah hobi awak kan ? :P nak jadi novelis ~ heee betul tak ? tapi saya reply pendek-pendek jew  haha kesian awak 'penat' baca text saya . awak suka story pasal crush-crush awak . tapi awak tetap jugak taknak couple .

kita kat sekolah mesti nak bersama. tapi kita bukannya satu kelas. susah nak jumpa. kalau jumpa and lepak pun masa rehat and balik je . kita lepak sama-sama , gosip mosip , haihh sampai taknak balik pun ada . nak bercakap  je . especially awak lah yang suka sangat bercakap :P

kita ada hobi yang sama , baca novel , cita-cita and tempat belajar nanti pun nak sama . kita gila kamera !! haha tu memang tak boleh nak elak lah kalau bab-bab bergambar . ada orang cakap kita kembar . hahaha dan-dan je lah kembar , warna kulit pun lain xD yelah awak kan putih :P

awak kuat cemburu . kalau saya bersayang-sayang dengan perempuan lain , awak mesti perli . haha sebab saya tak pernah cakap saya sayang kat awak kan ? blueekk :P ni saya nak cakap ni , saya sayang kat awak . hahaha malunya mengaku >.< and kalau cikgu rosdi lebih-lebihkan saya , mesti awak jealous jugak . haha sampai cikgu pun gelakkan awak xD

okay saya pun dah tak tahu nak story apa lagi . i hope our friendship akan berkekalan sampai bila-bila . saya minta maaf kalau selama kita berkawan , saya ada sakitkan hati awak . ehem , memang selalu kan saya sakitkan hati awak . hee i'm sorry .
okayy this is our memories . never forget me okay mamiey ? ;)